Politik for tilbagebetaling og returnering
Vores mål er at sikre, at du får en god indkøbsoplevelse, at du får glæde af det produkt, du har købt, og at du får værdi for dine penge. Det er netop derfor, at vi gerne vil høre fra dig først om din købsoplevelse.

Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med dit køb, skal du derfor fortælle os det med det samme, så vi kan løse det problem, du måtte have. Vi ønsker, at du skal være tilfreds.

Før vi går ind i det praktiske omkring returnering, skal du vide, at vi er kede af, at du ikke er 100 % tilfreds med de varer, du har modtaget, og vi vil arbejde sammen med dig for at gøre returneringen så nem som muligt!

Returpolitik
Vi har en 30-dages returpolitik. For at returnere eller ombytte dit køb skal du gøre det inden for 30 dage efter købet. vi kan ikke tilbyde en refusion eller ombytning, hvis der er gået 30 dage siden dit køb.

Returbetingelser
For at være berettiget til en returnering skal produktet modtages af os i samme stand som du modtog det i. Det skal også være

i den originale emballage med etiketter
Uvasket og ubrugt,
Bemærk: Vi accepterer ikke en returneret vare, der er slidt, beskadiget, vasket eller ændret på nogen måde.

Bemærk: Send ikke din returnering til adressen på din pakke. Det er ikke vores returadresse og vil påvirke be softwareeksperten af din returnering.

Vi accepterer ikke ombytning
Hvis du ønsker at bytte en vare til en anden farve, størrelse eller stil, skal du placere en ny ordre på den pågældende vare og sende den oprindelige ordre tilbage for at få pengene tilbage inden for 30 kalenderdage efter modtagelsen.

Bemærk: Vi er ikke ansvarlige for eventuelle forsendelsesomkostninger i forbindelse med ombytningen. Køber er ansvarlig for at sende varer tilbage.

Returneringsinstruktion
Kontakt os venligst straks med din anmodning. Vi vil give nogle instruktioner om returnering og ombytning af varen/varerne.

Når vi har modtaget din vare, vil vi inspicere varen/varerne og sende dig en e-mail for at underrette dig om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi giver dig også besked om godkendelse eller afvisning af din tilbagebetaling.

Refusioner udstedes via den samme betalingsmetode. Det kan tage mellem 5 og 10 hverdage at få pengene tilbage – afhængigt af din betalingsmetode.

Forsinkede eller manglende tilbagebetalinger (hvis relevant)
Hvis du endnu ikke har modtaget en tilbagebetaling, skal du først tjekke din bankkonto eller kontakte dit pengeinstitut, da det kan tage noget tid, før din tilbagebetaling er officielt bogført.

Forsendelse
For at returnere dit produkt skal du kontakte os for at få en postadresse og en returkode.

Køber er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne for returnering af din vare.

Annullering af ordre
Vi forsøger at behandle ordrer hurtigt for at sikre, at varer bliver sendt. Bemærk venligst, at enhver annullering, der foretages efter en ordre er blevet afgivet, vil blive pålagt et annulleringsgebyr på US$0,5 uanset tidspunktet for bestillingen (selv om det kun er et sekund senere), da handelsprocessoren/kreditkortet opkræver os et gebyr for annulleringer. Ordrer, der annulleres, efter at den er blevet behandlet og afsendt, vil ikke blive refunderet, da varen ikke kan omdirigeres

Vent venligst, indtil varen ankommer, og kontakt os.

Læs venligst mere om forsendelse her

Kommunikation
Vi sætter pris på kommunikation! Hele returprocessen er besværlig – vi opfordrer dig til at kontakte os, så vi kan løse det problem/bekymring, du måtte have. Brug formularen nedenfor eller send en e-mail til info@softwareeksperten.dk